Powiedz czego szukasz?

Michał Madura

UX i doświadczenia zakupowe

materiał we współpracy: Dziennik Gazeta Prawna

Michał Madura, prelegent mBank Cyfrowe Rewolucje #ecommercesummit w rozmowie z Jackiem Pochłopniem z Dziennika Gazety Prawnej o user experience w e-commerce.

Czym jest „Eee” i „Ooo” i jak można je rozumieć? Co w praktyce oznacza standaryzacja sklepów internetowych pod kątem UX? Jakie działania można podjąć by poprawić doświadczenia użytkowników?

Michał Madura – socjolog, absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. W firmie EDISONDA pracuje od 2013 roku, gdzie aktualnie pełni rolę konsultanta w obszarze Business Design. Na co dzień pomaga klientom lepiej rozumieć potrzeby użytkowników i zaplanować proces projektowy ułatwiający stworzenie efektywnego produktu cyfrowego. Od 2016 roku wykłada również na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.