Powiedz czego szukasz?

Agnieszka Pałka

Trendy w e-commerce

materiał we współpracy: Dziennik Gazeta Prawna

Agnieszka Pałka, prelegentka mBank Cyfrowe Rewolucje #ecommercesummit w rozmowie z Jackiem Pochłopniem z Dziennika Gazety Prawnej m.in. o przykładach firm, które korzystają w e-commerce z rzeczywistości rozszerzonej, dlaczego trend personalizacji i hiperpersonalizacji ma znaczenie i jakie błędy firmy popełniają podążając za tymi trendami.

Agnieszka Pałka – CEO i współzałożycielka startupu getdressed, twórców sztucznej inteligencji — stylisty dla branży fashion e-commerce. W wolnym czasie pracuje przy produkcji digitalowej mody dla gier, entuzjastka Kickstartera.

Doświadczenie zdobywała, m.in. pracując w firmie Google, gdzie pomagała poprawić wyniki finansowe ponad 200 polskim biznesom z wykorzystaniem produktów i usług Google. Przedstawicielka pokolenia Z, z doświadczeniem w konsultingu marketingowo-biznesowym (agencja Project: People), współtwórczyni podcastu Generacja Z Podcast. W 2021 r. wyróżniona w Forbes 25 under 25 w dziedzinie Biznes i Nowe Technologie.