Zuzanna Skalska, prelegentka mBank Cyfrowe Rewolucje #ecommercesummit w rozmowie z Jackiem Pochłopniem z Dziennika Gazety Prawnej o human experience. Co się za tym pojęciem kryje i dlaczego jest ważne? Dlaczego by prognozować przyszłość trzeba cofnąć się do fundamentów? Materiał powstał we współpracy z Dziennikiem Gazetą Prawną.
Zuzanna Skalska – Partner Założycielski, 360Inspiration, Współzałożyciel FutureS Thinking Group (razem z Greenhat). Eksploruje i analizuje dane o innowacjach biznesowych w różnych dziedzinach przemysłu, korzystając z wielu transdyscyplinarnych źrodeł, na potrzeby budowania strategicznych scenariuszy rozwoju firm. Kariera Zuzanny rozpoczęła się w roku 1998 w Philips Design, gdzie przez wiele lat, pracowała w grupie odpowiedzialnej za Analizę Trendów w powstających tam wizjonerskich projektach przyszłości. Następnie przez blisko 15 lat prowadziła pracownię Design Management & Trends w wiodącym studiu projektowym w Holandii. W roku 2014 założyła firmę 360Inspiration, z którą pracuje z klientami z różnych branż. Ściśle współpracuje z prezesami firm i członkami zarządów, doradzając im w kwestii możliwych scenariuszy rozwoju strategicznego, także z działami badań i rozwoju oraz z zespołami kreatywnymi. Ponadto, wykłada na wielu uczelniach, mocno angażuje się w przedsięwzięcia promujące design oraz uczestniczy jako prelegent w wielu opiniotwórczych wydarzeniach poświęconych innowacjom i ekonomii.