Powiedz czego szukasz?

Artur Jabłoński

Performance internetowy i marketing information

materiał we współpracy: Dziennik Gazeta Prawna

Artur Jabłoński, prelegent mBank Cyfrowe Rewolucje #ecommercesummit w rozmowie z Jackiem Pochłopniem z Dziennika Gazety Prawnej o tym jak prowadzić skuteczne kampanie w Google i na Facebooku. Na co zwrócić uwagę? Czy przyszłość marketingu w internecie to automatyzacja? Materiał powstał we współpracy z Dziennikiem Gazetą Prawną.

Artur Jabłoński – założyciel i CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Swiss, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia, doradza i wspólnie z zespołem realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie. Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od 3 lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów – Konkretnie o Marketingu. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.