Daria Widerowska, prelegentka mBank Cyfrowe Rewolucje #ecommercesummit w rozmowie z Jackiem Pochłopniem z Dziennika Gazety Prawnej o tym jaki związek ma neuromarketing z e-commerce.
Daria Widerowska jest absolwentką Executive Master of Business Administrations na Collegium da Vinci (ukończone z wyróżnieniem), studiów podyplomowych Product Manager (Uniwersytet Ekonomiczny), Innowacyjny e-marketing (Wyższa Szkoła Bankowa), Design Thinking, Zarządzanie innowacją (Uniwersytet SWPS).
Od ponad 12 lat zarządza zespołami marketingowymi. Pomaga budować i wdrażać strategie marketingowe zarówno w małych, jak i dużych organizacjach. 6 lat temu stworzyła portal marketingowy brandnewportal.pl, na którym dzieli się wiedzą i doświadczeniami jako praktyk. Prowadzi szkolenia i warsztaty z obszaru e-commerce, neuromarketingu, digital marketingu, planowania kampanii reklamowych, strategii marketingowej i komunikacji.