Ewelina Podrez-Siama, prelegentka mBank Cyfrowe Rewolucje #ecommercesummit w rozmowie z Jackiem Pochłopniem z Dziennika Gazety Prawnej o tym jakie jest znaczenie voice search w sklepach internetowych. Jaki jest udział ruchu mobilnego w tych sklepach i jak do tego ma się m.in. Google Discovery czy Google News.
Ewelina Podrez-Siama – założycielka i prezeska wrocławskiej agencji digital marketingu Fox Strategy, w której pracuje z 10-osobowym zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji. Ekspertka SEO z 13-letnim doświadczeniem w pracy z sklepami internetowymi, blogami, aplikacjami mobilnymi, podcastami i serwisami z najbardziej konkurencyjnych branż w polskim SEO (podatki, kredyty, ubezpieczenia)
W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, otwartą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO. Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych, gościnni podcastów branżowych i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Prywatnie autorka trzech książek kucharskich, choć niebawem i książki o SEO dla blogerów i influencerów.