Powiedz czego szukasz?

Skuteczny
e-commerce?
Bądź tu mądry.
Tak, bądź!

Dołącz do Cyfrowych Rewolucji i dowiesz się jak krok po kroku przenieść swoją firmę do sieci.

Sprawdź, co dla Ciebie
przygotowaliśmy.

Przygotowaliśmy
dla Ciebie darmowy kurs,

dzięki któremu dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać w internecie.

Wszystkie treści są bezpłatne, nie musisz być klientem mBanku, ani nigdzie się logować.

Rozpocznij kurs
zainspiruj się

Oto historie, które pomogą Ci postawić pierwsze kroki w sieci.

Jak wygrać Wielki Szlem w e-commerce?

Jak wygrać Wielki Szlem w e-commerce?


Inspiracje


Dobrze odżywiony e-⁠biznes rośnie zdrowo

Dobrze odżywiony e-⁠biznes rośnie zdrowo


Sundose


Sundose, producent spersonalizowanych suplementów diety, wyrósł na jeden z wiodących, polskich startupów. Firma, która od samego początku sprzedaje online, pokazuje, że do sukcesu można dojść drogą eksperymentów. Ma też wyjątkowy produkt, który sama wytwarza. To potwierdza, że wyróżnienie się na tle konkurencji może być świetną premią na starcie.

Produkt i ludzie

Produkt i ludzie


Plantwear


Określenie: od zera do milionera nie jest tu na wyrost. Pierwszy zakład produkcyjny Plantwear mieścił się w garażu, a dziś jest ona największym producentem zegarków w Polsce. Firma oferuje okulary, zegarki i inne akcesoria z drewna. W 2020 r. zrealizowała 100 tys. zamówień i wygenerowała przychody ze sprzedaży przekraczające 10 mln zł. Jest też notowana na giełdowym parkiecie NewConnect i szybko rozwija działalność na nowych frontach. W czym tkwi sekret tego sukcesu?

Konkurs

Poznaj zwycięzców drugiej edycji Cyfrowych Rewolucji.

Ich pomysł na e-biznes okazał się najlepszy spośród ponad 800 zgłoszonych do konkursu.

Baza wiedzy

Stworzyliśmy bazę wiedzy, która pomoże Ci poszerzać swoje kompetencje i z sukcesem rozwijać biznes w sieci.

Korzystaj z wiedzy ekspertów zupełnie za darmo!

  • Jak sprawdzić moją branżę w internecie? Przydatne strony i narzędzia, dzięki którym poznasz swoją branżę

  • Sprzedaż na Allegro, Amazonie, eBayu. Wszystko, co musisz wiedzieć

  • Doświadczenia użytkownika w ecommerce, czyli trendy i najnowsze rozwiązania w UX

Bądź na bieżąco